Reprezinţi o companie?

Din 2006, ROLDA a înțeles și apreciat rolul important pe care sectorul privat îl are în realizarea unei schimbări durabile pentru animale, direct și pentru comunitatea iubitorilor de animale. Lucrăm îndeaproape cu partenerii proprii internaționali, multinaționale, companii naționale și întreprinderi mici și mijlocii pentru a identifica, proiecta și implementa parteneriate care valorifică punctele forte ale sectorului corporativ în numele sufletelor care nu pot vorbi pentru ele însele.

Sponsorizarea este:

– o investiție prețioasă, care nu costă nimic. Cu sprijinul companiilor, avem puterea să creăm o lume mai bună pentru animalele și oamenii cărora le pasă despre ele;

Alegeți să ne fiți alături prin direcționarea a 20% din impozitul pe profil sau venit, susținând astfel programele derulate în beneficiul animalelor cu nevoi medicale speciale din cele 3 adăposturi proprii, fără ca acest suport să reprezinte o cheltuială suplimentară pentru compania sponsor.

– total deductibilă din impozitul pe profit, dacă se încadrează în limitele legii și dacă se face până la sfârșitul anului, pe baza unui contract de sponsorizare;

Apasă butonul de mai jos pentru a descărca contractul de sponsorizare.

CSR: Legislația românească permite companiilor să se implice din punct de vedere financiar în activități de responsabilitate socială.

Potrivit prevederilor Legii nr. 571/2003, privind Codul Fiscal, modificată prin OUG nr. 102/2013 (art. 21, alin. 4, lit. p) si Legii nr. 32/1994, privind sponsorizarea, cu modificările și completările ulterioare, contribuabilii care efectuează sponsorizări și/sau acte de mecenat, precum și cei care acordă burse private, potrivit legii, scad din impozitul pe profit datorat, sumele aferente în limita minimă precizată mai jos.

Pentru a direcționa 20% din impozitul pe profit sau venit urmează acești 3 pași simpli:

Pasul 1

● Descarcă, completează contractul de sponsorizare (sau trimite-ne datele și îl completăm noi ) și trimite-l la comunicare@rolda.com
● Noi îl imprimăm în 2 exemplare, îl semnăm şi îl expediem prin poştă la adresa indicată.

Pasul 2

Înregistează sponsorizarea în contabilitate și efectuează plata prin transfer bancar sau online.

Pasul 3

Calculează impozitul și scade valoarea sponsorizării din suma datorată ca impozit trimestrial, regularizarea făcandu-se la sfârșitul anului.

Pentru a putea beneficia de sponsorizări, organizațiile nonguvernamentale trebuie să fie înscrise în Registrul entităților/unităților de cult.

Fundația ROLDA (CUI 18416340) este înscrisă în Registrul entităţilor/unităţilor de cult (ANAF) începând cu data de 22.04.2019.
Vezi aici Decizia privind aprobarea cererii de inscriere.

Îţi recomandăm să te consulți cu contabilul pentru detalii suplimentare. Viramentul se poate face înainte de ultima zi a fiecărui trimestru, dar nu mai târziu de 31 decembrie.

Dacă îți plac proiectele noastre și vrei să ne ajuți, iata cateva idei:

Propune companiei pentru care lucrezi să se alăture cauzei noastre.

Putem organiza împreună proiecte sociale care se adresează animalelor fără stăpân sau comunității iubitorilor de animale.

Organizează o campanie sau un eveniment

Există nenumărate căi prin care poți fi alături de organizația noastră. Fie că este vorba de o provocare sportivă, o petrecere pentru angajați, o zi de naștere sau orice tip de eveniment care poate fi pus sub semnul carității și al responsabilității sociale, este la fel de important pentru cauza noastră.

Promovează 3.5% în rândul angajaţilor.

Putem ajuta companiile cu mulţi angajaţi prin distribuirea de postere format A4 prin care să ofere informaţii angajaţilor despre redirecţionarea de 3.5% către Fundaţia ROLDA!

Donează produse

Poţi sprijini ROLDA prin donarea de produse consumabile de curăţenie, pături, prosoape, hrană uscată sau conserve, materiale de construcţie pentru reparaţii padocuri, etc.

Campanie CRM

Poți dona o parte din încasările pe care le realizezi într-o anumită perioadă sau pentru un produs anume al companiei în favoarea Fundaţiei ROLDA (cause related marketing). Spre exemplu, comercializarea unui produs înscripționat cu un mesaj de solidaritate în beneficiul animalelor din adăposturile ROLDA generează fonduri, aduce vizibilitate pe scară largă a cauzei sociale a animalelor fără stăpan, dar în același timp impulsionează vânzările, face diferențierea față de concurență și creează o legătură profundă și memorabilă între brand-ul dumneavoastră și consumatori.