Conducere
Consiliul director al Fundației ROLDA a fost inițial format numai din membri români, iar din 2015 ni s-au alăturat doi membri din străinatate (din Elveția și din Norvegia).
Consiliul director al Fundației ROLDA a fost inițial format numai din membri români, iar din 2015 ni s-au alăturat doi membri din străinatate (din Elveția și din Norvegia).
Principiul nostru este să fim fideli partenerilor noștri, de aceea în multe situații avem aceiași parteneri încă de la înființare: distribuitorii de hrană uscată pentru câini, paza adăpostului, distribuitorii de produse veterinare, etc
Consiliul director al Fundației ROLDA a decis încă de la înființare să apeleze la o serie de servicii independente, externalizate: servicii contabile, juridice, de marketing, web design și mentenanță, protecția muncii, medicina muncii, servicii veterinare, etc. Aceste servicii sunt asigurate de companii locale partenere.
Activitatea ROLDA este verificată periodic de către inspectorii ANSVSA și conformă cu legislația română și europeană în vigoare în privința funcționării adăposturilor proprii, strategiei de management a bolilor transmisibile la/de la câini, în privința adopțiilor în țară și străinătate, în privința transportului câinilor adoptați către noile familii.
Alte organisme de control care verifică adăposturile ROLDA: Politia Animalelor, Sanepid, ITM.